Ana içeriğe atla

Reklam

Website Top List

Çok güldük artık ciddiyet

Merhaba sevgili okurlar,

İrili ufaklı çok projem oldu sürekli aklıma geliyor ve ben de bu fikirleri geçen haftalarda aldığım fikir defterine yazıyorum. Bu gün bile fikir geldi aklıma.

Bugün "başka bir şey" adlı YouTube kanalında hatta "Edelkrone"'nin aklına gelen ve benimde aklıma gelen bir şey print-rest var. Benim fikir defterimde yazılıdır. Benim konseptim de insanalr ürünlerini yapıp paylaşacaklardı. Hepsiburada.com gibi ama kargo gibi paraya gerek yoktu onlar 3dprinter ile yapacaklardı. Tabii fikir uçsuz bucaksız yan fikirlerle "Edelkrone" geliştiriyor.

İlk başta kendime çok kızdım. Sürekli ama sürekli bir şeyleri ertelediğimi fark ettim. Her şeyi erteliyorum. Aylardır t-shirt alacağım ancak sürekli erteliyom!

Odamı toplamıyorum üşengecim. Ve her şeyi belki bu şekilde erteleyince ve "Edelkrone" ekibinin aklındaki fikirle benim fikrim çakışınca kısa süreli şok geçirdim. Neredeyse aynı fikir tabii fikirleri harika onu söylemeden geçemeyeceğim. :)

Hemen gece gece çıktım dışarı evden biraz uzaklaştım sokak lambasının altında düşünmeye başladım. Ara ara gökyüzüne bakıyor noluyo lan diye kendime sordum. Ve çıkardığım sonuç benim için çok şaşırtıcıydı. Ben tam bi aptalım! :D

Bir fikir buluyor onda yoğunlaşıyorum ve sonra başka bir fikir bulup o fikre yoğunlaşıyorum. Böyle çok ama çok fikir geçti. Hiç abartmıyorum böyle en az 5 fikir geçmiştir.

Biraz can sıkıcı fark ettim. Ve o an kendime şunu dedim aynı Steve JOBS'ın kendine dediği gibi. Eğer yarın ölsem ne olurdu. Binlerce fikir hepsi puf yok. Ulan o zaman ben neyin kafasını yaşıyorum?!

YouTube kanalım için 12 videoyu çekip montajlayıp yüklemem gerek. 8 tanesi çekildi, 2 tanesi çoktan hazır ve 4 tane daha çekilecek. Bu 12 video montajlanıp yüklenince benim için tam 3 aylık yani tam yaz tatili boyunca zaman kalacak. Ve gerçekten ticari anlamda para kazanacak fikrimi gerçekleştirmek için en azından yeterli bir zaman. 

Bence iyi ki o video yayınlandı ve ben kendimin neyin kafasını yaşadığını düşünüp bazı şeyleri sorgulamamı sağladı. Ben bu yaz tatili boyunca hem üniversite sınavı için dersimi çalışacağım hem de aklımdaki muhteşem fikri gerçekleştirecek zamanım olacak.

Gerçekten uykum geldi yatmalıyım. Yarın 4 video çekeceğim. Daha sonraki günlerde montajlayıp haftaya cumaya kadar bu videoları bitirmem gerek ki hemen şu projeyi ekmem gerek. 

Hadi bakalım altı sıfırlık siteyi de erteledim bunun gibi irili ufaklı abidik gubudik siteyi oyunu programı vs şeyleri sadece kanal ve o fikir var.

İyi geceler sevgili okurlar,
Uğur KILCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

3ds max nedir ne işe yarar? (BiProgram)

 3D Studio Max Nedir? 3Ds Max, Autodesk firması tarafından geliştirilen (ve hala geliştirilmekte olan)  dünyanın en popüler ve en çok kullanılan 3D modelleme ve animasyon programıdır. Tam adı “3D Studio Max” olarak literatürde geçmektedir. Hayal Gücünüzün sınırlarını zorlayan tasarımları hayata geçirmeniz için sonsuz  imkanlar sağlayan,  geleceğin tasarımcılarının programı 3ds Max’tir. Gelişmiş eklenti desteği, güçlü modelleme kabiliyeti ve nispeten kolay kullanımı ile 3 boyutlu modelleme yazılımları arasında en yaygın kullanıma sahip uygulamalardan birisi olup, bir çok hazır modeli, dersleri, eklentileri bulunan ve internet üzerinde bir çok dökümana sahip bir programlardan birisidir. 3ds max ile sınır tanımaz hayalgücünüzü sanal ortama taşıyabilir ve biraz sabırla gelecekte iyibir iş ve kazanç sahibi olabilirsiniz. Tarihçesi Autodesk 3Ds Max’in ilk prototipi Kasım 1988 tarihinde test edilmiştir. İlk prototip 4 kişi tarafından yazılmıştır. Bu 4 kişilik ekibin başında 3D Ma

Bil.ly ve Adf.ly Tarzında Bir Link Kısaltma Sitesi Yapımı - Sıfırdan Anl...

HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI #2

 HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI