Ana içeriğe atla

Reklam

Website Top List

Kimse Mükemmel Değil!


Merhaba ben Uğur,

Kişisel blogum da kendi düşüncelerimi paylaşmaya devam ediyorum. Anlık paylaşıyorum her hangi bir durumdan sonra açıyorum blogumu bir paylaşım yapıyorum.

Demin bir mükemmel insan olduğunu sanan biriyleydim ve bu mükemmel biri olduğunu sanıyordu.

Kimse mükemmel değildir. Ama hangi bağlamda?

Çevremde ve genellikle yakınlarımda bazen sokakta bazen bir mekanda sürekli gördüğüm bu tiplerin genel özellikleri şu şekilde.

+Öncelikle bu kişiler bencildir.(
-Sadece onlar haklı.
-Sadece onların mutlulukları önemli.
-Sadece onlar doğru söyler.
-Sadece onlar kazanır.
-Onlar hiç kaybetmez.
-Bu dünya onların çevresinde döner.
)

Bu kişilerin en kötü yanı ise bundan haberleri dahi olmamasıdır. O küçük beyinleri bunları fark edemez.

Biraz ağır konuşuyor olabilirim ama o kadar çok bezdirdiler ki canımı çıkartıp o canla da gidip kendi bencillik kulelerini yükseltmek için bir çimento gibi kullanıyorlar.

Sadece onlar haklıdır. Diğer tüm kişiler haksız yalancı ve üç kağıtçıdır. Sadece onlar cesurdur diğer insanlar korkak, utangaç, haysiyetsiz ve iki yüzlüdür. Herkesten çok onların mutlulukları önemlidir onlar mutlu olsun bu yeterdir. Diğer insanları kandırmak için "aslında ben seni düşünüyorum seni korumak için böyle yapıyorum" deseler bile inanmamak gerekir. Belki bir kavramda koruyor olabilirler ancak onlar delicesine aşırı derece de bu işlevleri yapar.

Tamimiyle onlar doğruları söylerler. Onlar kazanırlar hiç kaybetmezler eğer kaybederlerse ya şanslıyız dır ya da hile yapmışızdır. Asla kaybettiklerini ve başarısızlılıklarını kabul etmezler.

Dünya onların etrafında döner ama kötü olan şu ki onlar bu yaptığı aptalca şeylerin farkına bile varmazlar. Onları acıyorum!

Örn:
-Kızını sadece kendi sevdiği kişiyle evlendiren insan. Bakınız bu insan ki insan olduğu tartışılır, sadece kendi mutlu olması için diğerlerini hiç umursamadan onların fikirlerini bile sormaya tenezzül etmeden kendi bildiklerini okurlar. Sadece evlilik te değil giyimi, kuşamı, okuduğu kitaplar, çalıştığı ya da çalışmak istediği işler, okul vs..

Bu sadece bir örnekti daha çoğaltılabilir. Ama bu insanları sevmiyorum! Nokta.

Not: O kişi de der ki, aslında ben senin iyiliğini düşünüyorum benim gibi sürünme diye seni başkasıyla evlendiriyorum/sana böyle davranıyorum. Yanlış! Kendi mutluluğu ve huzuru için böyle davranıyor. Yine altını çizerek söylüyorum ki belki gerçek anlamda bir şey olabilir ama genellikle çok abartıyorlar. Ve bu çok sinir bozucu.

Aslında olan şey şu onun söylediği her şey yapılsın el alem onu övsün ve bu şekilde kendini tatmin etsin.

"Hiç köle almam ve köle de olmam"
-Abraham Lincoln

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

3ds max nedir ne işe yarar? (BiProgram)

 3D Studio Max Nedir? 3Ds Max, Autodesk firması tarafından geliştirilen (ve hala geliştirilmekte olan)  dünyanın en popüler ve en çok kullanılan 3D modelleme ve animasyon programıdır. Tam adı “3D Studio Max” olarak literatürde geçmektedir. Hayal Gücünüzün sınırlarını zorlayan tasarımları hayata geçirmeniz için sonsuz  imkanlar sağlayan,  geleceğin tasarımcılarının programı 3ds Max’tir. Gelişmiş eklenti desteği, güçlü modelleme kabiliyeti ve nispeten kolay kullanımı ile 3 boyutlu modelleme yazılımları arasında en yaygın kullanıma sahip uygulamalardan birisi olup, bir çok hazır modeli, dersleri, eklentileri bulunan ve internet üzerinde bir çok dökümana sahip bir programlardan birisidir. 3ds max ile sınır tanımaz hayalgücünüzü sanal ortama taşıyabilir ve biraz sabırla gelecekte iyibir iş ve kazanç sahibi olabilirsiniz. Tarihçesi Autodesk 3Ds Max’in ilk prototipi Kasım 1988 tarihinde test edilmiştir. İlk prototip 4 kişi tarafından yazılmıştır. Bu 4 kişilik ekibin başında 3D Ma

Bil.ly ve Adf.ly Tarzında Bir Link Kısaltma Sitesi Yapımı - Sıfırdan Anl...

HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI #2

 HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI