Ana içeriğe atla

Reklam

Website Top List

Merhaba 101 Şınav Çektim - #HiçYapmadığımBirŞeyYapmak 1. Gün


Merhaba ben Uğur KILCI,

2017 ye girdik ve ben de bugüne annemden bir sayı söylemesini istedim. O da bana 101 dedi. Hemen salonun ortasına geçtim. Sanki 101 tane çekeceğim gibi :D


Başladım şınav çekmeye 7 tane çektim. Yere yığıldım.
Şimdi bu yazıyı yazarken biraz daha çekeceğim. Daha sonra heleloy isimli bir site yapacağım. :D
Bundan sonra kollarım baya ağrayacağa benziyor. :s Hadi bakalım hayırlısı.

--

Daha sonra bir gaza geldim ve oturma salonuna gittim. Çok zorlansam da tam şınav olmasa da tam 10 şınav çektim. Yere yıkıldığım da kollarımda ki o ağrı ile küçük kahkahalar atıyordum. :) Kolum koptu sandım. :P

Bir müddet sonra tekrar bi 10 kez daha şınav çektim. Yine ufaktan gülüyordum. Dedim kendi kendime "yahu ben ne kadar hantal hale gelmişim. Ben ne ara bu hale geldim." dedim gülerek kendi kendime.

Şimdi 101-(7+10+10)= 74.

Birazdan bir daha deneyeceğim. Bir şekilde bunu yapacağım. Çünkü Barış Özcan abiden gördüm ve çok heyecanlandım. Kendi kendime dedim ki, "Bu tam bana göre bir şey. Bu şekilde sonucu bilinmeyen bir şeye girerim ve bu tür şeylere bayılıyorum. :D".



Demin yine gittim salona. Hemen neler yaptığımı kardeşime anlattım. O da kitap okuyordu. Beni pek tınlamadı zaten. İşte aramızdaki diyalog:

- Kardeşim: "ben ne zaman kitap okusam sen bir şey yapıyorsun.".
Ben olanları anlattım ve şınav çekmeye başladım. 2 tane çektim ve
- Kardeşim: "Bu bir bile değil sen nasıl şınav çekiyorsun?"
- Ben: "Bu kadarıda olsun gari! :D"
- Kardeşim: "Askerde böyle diyemezsin ama.."
- Ben: "Şuan askerde değilim. Onu o zaman düşünürüz."
O sıra 2 tane çekmiştim ve gülmekten yere yıkıldım. Tekrardan toparlanıp şınav pozisyonunu alınca 3 den devam etmeye başladım. 5 yaptım ve gülerek yere tekrar yığıldım.
- Kardeşim: "2!"
- Ben: "Ne 2si 5 oldu!"
- Kardeşim: "O yaptıklarınla anca 2 olur! :D"
- Ben: "5 o 5, 5, 5! Olsun bu kadarı da. :D"
Neyse tekrardan bir 10 luk çıkardım.

Karın kaslarım ağrımaya başladı. Sanırım gün sonunda sixpacklerim olacak. :D

Bu kaslarla nefes alırken zorlanıyorum. :D :P

Şimdi tekrardan hesaplayalım ki moral motivasyon olsun. :D
74-10=64 ohh 64 şınavdan sonra bitecek(!)

--

Yemekten sonra 1 tane daha denedim ve sadece 1 oldu. :D Çünkü her yerim ağrıdı. Şuan kolumu bile hareket ettirmekte zorlanıyorum. Kusura bakmayın 63 şınavı çekemeyeceğim. 38 şınavımla mutluyum. Yinede bir günde 38 şınav bir ilk olabilir.

--

Aklınızda bulunsun her gün burada hiç yapmadığım bir şey yapmak isimli paylaşımlarım olacak. Kendimi ben bunu asla yapamam dediğim şeyleri yapmayı deneyeceğim. Bence bu hayatıma bir renk katabilir. her hangi bir etkinlik olsa direk giderim aslında :D Farklı olan her şeyi seviyorum. :) ♥

Yarın görüşürüz..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

3ds max nedir ne işe yarar? (BiProgram)

 3D Studio Max Nedir? 3Ds Max, Autodesk firması tarafından geliştirilen (ve hala geliştirilmekte olan)  dünyanın en popüler ve en çok kullanılan 3D modelleme ve animasyon programıdır. Tam adı “3D Studio Max” olarak literatürde geçmektedir. Hayal Gücünüzün sınırlarını zorlayan tasarımları hayata geçirmeniz için sonsuz  imkanlar sağlayan,  geleceğin tasarımcılarının programı 3ds Max’tir. Gelişmiş eklenti desteği, güçlü modelleme kabiliyeti ve nispeten kolay kullanımı ile 3 boyutlu modelleme yazılımları arasında en yaygın kullanıma sahip uygulamalardan birisi olup, bir çok hazır modeli, dersleri, eklentileri bulunan ve internet üzerinde bir çok dökümana sahip bir programlardan birisidir. 3ds max ile sınır tanımaz hayalgücünüzü sanal ortama taşıyabilir ve biraz sabırla gelecekte iyibir iş ve kazanç sahibi olabilirsiniz. Tarihçesi Autodesk 3Ds Max’in ilk prototipi Kasım 1988 tarihinde test edilmiştir. İlk prototip 4 kişi tarafından yazılmıştır. Bu 4 kişilik ekibin başında 3D Ma

Bil.ly ve Adf.ly Tarzında Bir Link Kısaltma Sitesi Yapımı - Sıfırdan Anl...

HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI #2

 HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI