Ana içeriğe atla

Reklam

Website Top List

Yağmurda Yürüme - Yoga Yapmak - #HiçYapmadığımBirŞeyYapmak 4. Gün

Merhaba ben Uğur,

2017 yılı boyunca her gün hiç yapmadığım bir şey yapmak isimli bir çılgınlığa giriştiğimi biliyorsunuzdur. Bugün 4.gün ve aslında amacım gün boyunca oturmadan durmak. Ve sürekli gezmek.

Ama hem biraz üşendim hem de yağmura yakalandım. Sırılsıklam oldum ama yine de güzeldi.

İlk olarak saat akşam 4 sularında evden çıktım. Hava kapalıydı. Sonra cebimde 1 lira buldum. Bu parayla ilk bakkala gidip 2 tane çikolatalı Eti Wanted aldım. Hem Eti Wanted yiyorum hem de düşünüyorum. "Acaba ben evde dandik bir Eti Wanted yapabilir miyim? - Şimdi Burada Ol -  ye gitsin. :D" Daha sonra ayaklarım beni nereye götürürse ben de oraya gitmeye başladım normal olarak. :)

Baktım yağmur çiliyor. (Bu yörenin dilinde "Aydın" çilemek demek yağmur damlaları hafif yağıyor demektir. Yani yağmur hafiften serpiyor.) Hiç moral bozmak yok, devam..

Bir müddet yürüyünce ve yağmur şiddetlenince dışarıda insan azaldı. Araba sesleri, kuş sesleri ve rüzgar sesleri dışında başka ses duyulmaz oldu. Bende yolu yamuk yumuk görmeye başladım. Çünkü gözlüklerim yağmur damlaları oldu. Ve ışığın kırılmasıyla çevremin benim gözümde şekli biranda değişi verdi.


Gözlüklerimi silecek bir bezim bile yoktu. Bu yüzden bende silmedim. :D

Arada yağmurda şarkı söyledim. İlk aklıma gelen şarkı " Akdeniz Akşamları " :D Daha sonra Yener Çevik den bir kaç şarkı söyledim. Neyse oradan biraz yürüyünce parka gittim. Parkta kimse yok. Sağdan soldan o kadar çok araç geçmiyor. Ve deli gibi kuş sesleri var. :D O kadar güzeldi ki. Gözlerimi kapadım kuş sesleri eşliği ile tabii ara ara gözlerimi açıyorum çaktırmadan direğe çapmak istemiyordum. :D

Neyse parktan da çıktım daha 1 saat anca oldu. Benim ayaklarım koptu koptu. :D Nasıl yorgunum öff..

Daha sonra bir CDciye gittim. Biraz konuştum yarın gidip bir kaç film alacağım. Peki neden mi internetten izlemiyorum? Çünkü benim internetimi bilenler bilir. Kendi bağımsızlığını ilan eden tek net benim net(!)

Eve geldim.

Evde lotus duruşu yapmaya çalışıyorum. Olmuyor! Zaten hiç yapamadım o lanet duruşu. :D

Daha sonra bir gazla yogaya kaydı ilgim. Bir kaç yoga figüründen sonra..

Hayal Edilen

Gerçekte Olan

Artık yoga da yapmadık demeyiz. :D Pro şekilde olmasa da bi denemiş oldum. :)
Biraz da ders çalışmam gerek. Yarın ilk defa deneyeceğim bir şey yapacağım. Yararlı bir şey. :D

Hadi kendinize iyi bakın yarın görüşürüz. ♥

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

3ds max nedir ne işe yarar? (BiProgram)

 3D Studio Max Nedir? 3Ds Max, Autodesk firması tarafından geliştirilen (ve hala geliştirilmekte olan)  dünyanın en popüler ve en çok kullanılan 3D modelleme ve animasyon programıdır. Tam adı “3D Studio Max” olarak literatürde geçmektedir. Hayal Gücünüzün sınırlarını zorlayan tasarımları hayata geçirmeniz için sonsuz  imkanlar sağlayan,  geleceğin tasarımcılarının programı 3ds Max’tir. Gelişmiş eklenti desteği, güçlü modelleme kabiliyeti ve nispeten kolay kullanımı ile 3 boyutlu modelleme yazılımları arasında en yaygın kullanıma sahip uygulamalardan birisi olup, bir çok hazır modeli, dersleri, eklentileri bulunan ve internet üzerinde bir çok dökümana sahip bir programlardan birisidir. 3ds max ile sınır tanımaz hayalgücünüzü sanal ortama taşıyabilir ve biraz sabırla gelecekte iyibir iş ve kazanç sahibi olabilirsiniz. Tarihçesi Autodesk 3Ds Max’in ilk prototipi Kasım 1988 tarihinde test edilmiştir. İlk prototip 4 kişi tarafından yazılmıştır. Bu 4 kişilik ekibin başında 3D Ma

Bil.ly ve Adf.ly Tarzında Bir Link Kısaltma Sitesi Yapımı - Sıfırdan Anl...

HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI #2

 HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI