Ana içeriğe atla

Reklam

Website Top List

Heleloy.tk s2 - Grup tabanlı eğitim ağı

heleloy, (bkz: yarın okul var mı) sorusuna cevap bulan bir sitedir.



bir gün kurstayım. arkadaşlara yazılımı övüyorum. * bakın ne isterseniz yapabilirsiniz. çalar saat, hesap makinesi vs.. isterseniz deneyelim. örneğin örneğin (o sıra dışarıya bakıyorum ve düşünüyorum okulu gördüm ve) yarın okul var mı sitesi yapabilirim. öylesine yani goygoy olsun diye söyledim ve eve gidince başladım.

ancak ilk yapamadım. çünkü smsli düşünüyordum. sms para olduğu için olmadı. bir ay kadar geçince ve hazır 15 tatili girince hadi bi daha girişeyim dedim. ve çok basit işlemleri olan bir site çıkarttım. normalde elimde olan domaini ekledim ve ortaya bu çıktı. * heleloy.tk

goygoyuna olduğundan şatafatlı bir domain host almadım. bir süre heleloyu izleyeceğim. güzel sonuçlar alırsam büyütebilirim.



peki neden heleloy?

heleloy daha eski bir fikirin kalıntısıydı. oyunlar için sohbet sitesi olacaktı. sonra üşendim sildim. * ama kodları. bir gün işime yarar mantığıyla köşede durdu. hazır bu iş goygoydu ismi de öyle olsun diye ikisini birleştirdim. yani bu yüzden heleloy. :d

bu logo da neyin nesi?

logosunda bariz gözüken 2 şey var.

halay çeken adamlar. :d
gülen bir yüz.

bu iki şey heleloyu rahatlıkla tanımlıyor.

neden kırmızı?

kırmızının tonu olmasının sebebi flatuicolors.com da görüp hoşuma gitmesi. ve kırmızıyı severim çünkü hem türk bayrağının rengidir. gücü sembolize eder. açlığıda sembolize eder. işte bunun gibi sebeplerden kırmızı.



tamam da nedir bu heleloy?

heleloy, tam öğrenciler için çıkarılmış grup tabanlı bir sosyal ağ. kendi okulunuz veya sınıfınıza ait bir grup kuruyor ve paylaşımlarda bulunuyorsunuz. bu paylaşımlar sırasıyla şöyle:

- dürüm paylaş
- sınavla ilgili
- dersle ilgili
- okulla ilgili
- ödevle ilgili
- önemli bir şey

durum paylaşı "dürüm paylaş"" yaptım çünkü o an eğlenceliydi bence hala eğlenceli. *

ya tamam da nedir tam açıklamadım be kanks?

size anasayfada ki yazıyı yapıştırayım:
"yarın okul var mıydı sorularına cevap bulamadığın için onca yol giderek okula vardığın da okulun olmaması, senin için çok önemli ödevi yapmayı unutman, bütün yıl okula gidip hiç bir şey olmazken bir gün gitmediğinde harika bir şey olması gibi şeyleri çözen bir site. * "



nasıl çalışıyor?

üye ol giriş yap, grup kur veya bir gruba katıl, her hangi konuda bir şey paylaş. bu!

örnek verir misin hacı?

memnuniyetle. *

sabah kalkarsın harika bir gün geçecek dersin okula bir gelirsin. bir de bakmışsın matematikten sınav var. kendi kendine dersin "ulan matematikten sınav mı vardı? ben ne halt yicem hiç çalışmadım??" işte heleloy bundan çok önce devreye giriyor. bakıyorsun heleloy'a ha yarın sınav var. tamam.
hani her sınıfta bir inek çıkar ya işte bu siteyi ona gösterin. * ve oradan detayları paylaşsın. sonuç herkes mutlu. ♥ *

onun yerine facebook veya whatsapp kullanırız neden bunu kullanalım ki?

şu kategori sistemi diğerlerinde yok. hepimiz yazı okumayı sevmeyiz. heleloyda bu yüzden ikonlar var. ikonlarda kalemi görürsen kollarını sıva çünkü sınav var demektir. ve her bir paylaşıma yorum yapabiliyorsunuz. yani matematik sınavı varsa nerelerden nasıl gibi sorularını o başlığın altına yazabiliyorsun.
her paylaşım başlıklar halindedir. yani bir paylaşıma yorum yapabilirsin. bu facebookta var ama diğerlerinde pek de öyle değil.
bir kişi kaç kez bakmış. kaç yorum kaç beğeni var görebiliyorsunuz.
ve bunu ben yaptım. her hangi bir öneriniz olursa ekleyebilirim. facebook twitter hatta whatsapp da bu mümkün değil. yani şu olsun dediği için onu adam hayatta yapmaz. onun gözünde sen kimsin? ama heleloy samimidir! burası sörvayvır! :d
kurduğun grubu takip etmek zorunda değilsin.



hey maaşallah başka özelliği var mı bu zımbırtının?

evet. * grup ayarlarını sadece yönetici değiştirebilir. gruba etiket koyabilir ve grubun rengini değiştirebilirsiniz. sınırsız grup açabilirsiniz. kurduğunuz gruplara bakabilir, takip ettiğiniz grupları görebilirsiniz.

şimdi kullan: http://www.heleloy.tk

yeni özellikler: emojiler eklendi. temel gruplar eklendi.

diğer resimler:






not: varsa hata söylerseniz sevinirim. *

Yorumlar

  1. ben hep şirin, basit, sade bir sosyal ağ yapmak istemişimdir. bu 1 ay kadar tutmazsa başka bir ağa dönüştüreceğim. hangisi tutarsa.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

3ds max nedir ne işe yarar? (BiProgram)

 3D Studio Max Nedir? 3Ds Max, Autodesk firması tarafından geliştirilen (ve hala geliştirilmekte olan)  dünyanın en popüler ve en çok kullanılan 3D modelleme ve animasyon programıdır. Tam adı “3D Studio Max” olarak literatürde geçmektedir. Hayal Gücünüzün sınırlarını zorlayan tasarımları hayata geçirmeniz için sonsuz  imkanlar sağlayan,  geleceğin tasarımcılarının programı 3ds Max’tir. Gelişmiş eklenti desteği, güçlü modelleme kabiliyeti ve nispeten kolay kullanımı ile 3 boyutlu modelleme yazılımları arasında en yaygın kullanıma sahip uygulamalardan birisi olup, bir çok hazır modeli, dersleri, eklentileri bulunan ve internet üzerinde bir çok dökümana sahip bir programlardan birisidir. 3ds max ile sınır tanımaz hayalgücünüzü sanal ortama taşıyabilir ve biraz sabırla gelecekte iyibir iş ve kazanç sahibi olabilirsiniz. Tarihçesi Autodesk 3Ds Max’in ilk prototipi Kasım 1988 tarihinde test edilmiştir. İlk prototip 4 kişi tarafından yazılmıştır. Bu 4 kişilik ekibin başında 3D Ma

Bil.ly ve Adf.ly Tarzında Bir Link Kısaltma Sitesi Yapımı - Sıfırdan Anl...

HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI #2

 HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI