Ana içeriğe atla

Reklam

Website Top List

BU KANAL NEDİR?

BU KANAL NEDİR?
Daha fazlası için bio'ma bakın :) https://bit.ly/44B9707 Canımın istediği şeyleri yapıyorum bu kanalda. Amma para basıyorum sanma! Kapalı kapılar ardında. Öğrendiklerimi paylaşıyorum zamanla, sesini duyuyor Uğur farkında. Seslenince sesim duyulmuyor anında. Bir deli cesareti çırpınıyorum bu bataklıkta. Bataklık, dediğim de insanlar aslında. Bazen diyorum... Bunu neden yapıyorum diye sorguluyorum, haklılıkla. Yine başa dönüyorum. Paylaşmayı seviyorum içerik bazında. Bazen de paylaşmaktan korkuyorum, korkularımı biliyorsunuz ama yine de suçluyorsunuz "akıllıkla"! Farkındayım paretonun, Kiyosaki ruhunun, inançlarımın içinde tuz buzum, dinden bahsetmiyorum kuzum, bilgiye aç ve susuzum! Paylaşıyorum kendimce, değer istiyorum senden bencilce. Para değil be amacım! Özgür yaşamak ihtiyacım! Ne patronum var hayatımda, şu sıralar ne çalışanım. Hardcore girişimciyim, çoğu zamanda girişemeyimciyim. Çok denedim ve çuvalladım. Ah şu inatçı beddualarım. Kusursuz değilim, hatalar yaptım da yapabilirim. Affet beni güzelim. Tek istediğim bir tebessüm. Hadi şuradan seninle beraber süzülelim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

3ds max nedir ne işe yarar? (BiProgram)

 3D Studio Max Nedir? 3Ds Max, Autodesk firması tarafından geliştirilen (ve hala geliştirilmekte olan)  dünyanın en popüler ve en çok kullanılan 3D modelleme ve animasyon programıdır. Tam adı “3D Studio Max” olarak literatürde geçmektedir. Hayal Gücünüzün sınırlarını zorlayan tasarımları hayata geçirmeniz için sonsuz  imkanlar sağlayan,  geleceğin tasarımcılarının programı 3ds Max’tir. Gelişmiş eklenti desteği, güçlü modelleme kabiliyeti ve nispeten kolay kullanımı ile 3 boyutlu modelleme yazılımları arasında en yaygın kullanıma sahip uygulamalardan birisi olup, bir çok hazır modeli, dersleri, eklentileri bulunan ve internet üzerinde bir çok dökümana sahip bir programlardan birisidir. 3ds max ile sınır tanımaz hayalgücünüzü sanal ortama taşıyabilir ve biraz sabırla gelecekte iyibir iş ve kazanç sahibi olabilirsiniz. Tarihçesi Autodesk 3Ds Max’in ilk prototipi Kasım 1988 tarihinde test edilmiştir. İlk prototip 4 kişi tarafından yazılmıştır. Bu 4 kişilik ekibin başında 3D Ma

Şans Oyunları ve Kazanma Teknikleri?

Milli Piyango biletleri nerede ve nasıl basılıyor?  İnternetteki Farklı yöntemler 1 kural 1) asla 4 maçtan fazla oynama, her maç bir risktir.  kural 2) daima sakin ol. ve " bu maç kaçmaz aga " deme zira emin ol kaçar o maç.  kural 3) az para yatırıp çok büyük oranlı maçlar seçecegine çok para yatırıp az oranlı maçlar seç. çok paran yoksa 2 tlden başlayarak katlamaya çalış. sabırlı ol.  kural 4) oranı aniden düşen maçları asla kaçırma.  kural 5) eger türkiye liginden maç yapıyorsan facebooktaki takımların hayran sayfasına bakmayı unutma. futbolun nabzını seyirci tutar, kıytırık yorumcular degil.  kural 6) tüm bu kuralları uyguluyorsan ve hala tutturamıyorsan git bir banyo yap amna kdumun cenabeti. anca gider pisligin.  2 BANKO SEÇİMİ SİSTEM OYUNU ilk olarak kenara 30 lira ayırıyorsunuz. sonra bülteni açıp iki adet basketbol maçı seçiyorsunuz. basketbolda 2 maça ilk yarı-maçsonucu oynanabiliyor. tercihen ev sahibi takımı seçin ve 1den 1 oynayın. ben genelde rakipe

HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI #2

 HAZIR HTML KODLARI İLE SİTE YAPIMI